viernes, 3 de agosto de 2007

un blog interesante: www.provinciachiquitos.wordpress.com

Para conocer las diferentes actividades que se realizan en la provincia chiquitos, un blog muy interesante que refleja el trabajo de la gente de San José, Roboré y Pailón que han apostado por el desarrollo económico local, más allá de sus limitaciones, ven un horizonte de alternativas que pueden mejorar sus condiciones de vida.

El blog de www.provinciachiquitos.wordpress.com es una iniciativa impulsada por el CEAM y CEPAD. que, con el apoyo de la Diputación de Barcelona, el Ayuntamiento de Viladecans y de Gavá (Barcelona, España), ejecutan el proyecto de "Fortalecimiento del Desarrollo Económico local en la provincia Chiquitos"

2 comentarios:

Anónimo dijo...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big7.jpg[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - אווירה כפרית, [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] מרווחים, שירות חדרים, אינטימיות, שלווה, [url=http://kfarbair.com/services.html]שקט[/url] . אנו מספקים שירותי אירוח מיוחדים כמו כן ישנו במקום שירות חדרים המכיל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]ארוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר מוגשות ישירות לחדרכם.

לפרטים נא גשו לאתרנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Anónimo dijo...

רציתי לשתף איתכם בחוויה אותו עברתי לאחר הפיגוע בדולפינריום. במשך שנה אחרי המאורע, חשתי מדוכאת, חסרת שמחה, עייפה ומדוכדכת. בכל טיפול רפואי רגיל לא הצלחתי לעזו לעצמי ולכן פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. ייעצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר כולל מסאז איורוודה משחרר במיוחד אשר גרם להתעוררות חושים תוך טיפול אחד בלבד. קשה לי להמחיש את השינוי אותו עברתי, אפילו אחרי טיפול מסאג איורוודה ראשוני, חזרה השמחה לחיי, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם הרבה כוח, מחויכת ומוכנה להמשיך הלאה.

עיסוי האיורוודה הוא עיסוי אשר כולל מוזיקה נעימה, נרות וריח של קטורת. ההתחלה של עיסוי היא מגע מפנק מעל המגבת אחרי שחשפנו את הגוף מכף רגל ועד ראש. מריחת שמן חם מכף רגל ועד הראש, אחרכך תנועה עדינה ומלטפת מכף רגל ועד ראש ובחזרה. לאחר מספר תנועות עדינות מתחיל הטיפול בצידו השני של הגוף, לאחר התנועות על צידו השני ישנו שילוב של לחיצות רפואיות מכיוון שהגוף התרגל למגע נעים ומרגיע וזה גרם לשרירים להרפות מעט... כל זה בטיפול פרטי של [b][url=http://www.academics.co.il/Authors/Author2173.aspx]מעסה[/url][/b] מקצועי עד בית הלקוח!

אישית לא האמנתי כי דברים כאלה יכולים להיות עד אשר התענגתי עם מסאג שוודי מושקע כלכך, המעסה המקצועי הגיע עד לביתי עם מגע שלא הכרתי אשר לא האמנתי שיכול להיות. ממליצה לכל אחד ואחת אשר מעוניינים ב עיסוי, מסאג' או סתם פינוק מלטף בחג על Spa-VIP.co.il.
[img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]